søndag den 27. september 2009

Håndglæde


250 ml kr 159,00

du kan bestille Håndglæde lige her.


mine hænder lever et barskere liv end de fleste andre levende væsener.
og så får de en klat et-eller-andet-creme, hvorefter håndfladerne bliver tørret af i bukserne, så dokumenterne ikke hænger ved.

en dag tænkte jeg, at nu var det nok. handsken blev kastet og ærmerne smøget op.
min ambition har været at producere en god håndcreme, der hverken fedt-fedter eller er optaget af huden i løbet af få minutter.
og nu har Håndglæde taget form.

ingredienserne er nøje udvalgt efter hvad en moderne voksen hånd mangler for at få tilført øjeblikkelig hjælp og for kunne genopbygge og vedligeholde sig selv fremover. uden at klistre.
cremen har et højt indhold af råvarer med en naturlig antibakteriel effekt.

brug en portion på størrelse med en ært og gør det eventuelt til en vane også at give albuerne en tur.

som i mine øvrige cremer og lotions er det rene vand erstattet af juice af økologisk dyrket aloe vera.

Håndglæde med bl.a.:

honning
E-vitamin
A-vitamin
allantoin
squalane

juice af økologisk dyrket aloe vera
glycerin
mandelolie med agerpadderokkeudtræk
økologisk koldpresset rapsolie med salvieudtræk
rølliketinktur
brændenældetinktur

duften i Håndglæde er sammensat af
neroliduftolie
æterisk lemongræsolie

og den duftsammenstilling gør mig helt blød i hjernens begejstringscenter.
og hjertets.

Håndglæde er udelukkende produceret af naturlige, vegetabilske råvarer med undtagelse af honningen, konserveringsmidlet natriumbenzoat, der udgør ca 0.5% af det færdige produkt samt konserveringsmidlerne kaliumsorbat og natriumbenzoat, antioxidanterne ascorbinsyre og citronsyre, der er tilsat aloe vera-juicen.
desuden er allantoinen syntetisk fremstillet, da jeg ikke har kunnet opdrive den ægte vare.

testpersonerne af denne creme har været mænd og kvinder, der på forskellig vis udfordrer deres hænder dagligt.
jeg vil med kyshånd tage imod kommentarer, forslag og spørgsmål fra dig på mail@regitzesnononsense.dk

kommentarerne og forslagene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge til fremtidige forbedringer. i så fald vil du modtage et eksemplar af resultatet af dine anstrengelser, hvis jeg må få dit navn og adresse.

spørgsmålene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge i en anonym 'ofte stillede spørgsmål'-kasse, som kunne være relevant.

har du allergi?
hvis du har en erkendt allergi overfor midler, der ikke er nævnt her, kan jeg på forhånd maile dig den INCI-liste, der følger med hvert produkt.

INCI: International Nomenclature of Cosmetic Ingredients.