søndag den 29. november 2009

Happy Energy duschcreme

Happy Energy DuschCreme til normal/tør/moden hud
kort sagt: til de fleste.

klar krukke

[foto følger snarest]

250 ml kr 149,00

du kan bestille Happy Energy DuschCreme lige her.

Regitzes NoNoNsense duschcremer består af ca 1/3 nærende, vegetabilske olier med urteudtræk, ca 1/3 perlemorssulfat og ca 1/3 aloe vera-juice.
intet vand.

perlemorssulfat er et hud- og miljøvenligt vegetabilsk flydende sæbestof baseret på forsæbet kokosolie, der virker rengørende og antistatisk.
perlemorsglansen består af naturlige fedtsyrer.

den kropsshampoo du har stående i brusenichen indeholder højst sandsynligt bl.a. sodium laureth sulfate (på dansk natrium lauryl sulfat), som er et ret skrapt, syntetisk vaskemiddel, der fjerner det naturlige hud- og hårfedt.
hver gang du vasker krop og hår, optages kemikalier, du ikke har brug for.
det havde jeg ikke lyst til at lægge krop til længere.

sodium laureth sulfate er betegnes desuden af Miljøstyrelsen som giftig til moderat giftig for vandlevende organismer.

når du masserer Regitzes NoNoNsense duschcreme ind i din fugtige hud, renser du den nænsomt mens den tilføjes lutter gode og nærende olier, vitaminer, mineraler og virkestoffer.

Regitzes NoNoNsense duschcremer er drøje, men ikke højtskummende som almindelig shampoo. det tager kun kort tid at vænne sig til, at det ikke er skummet, der virker.

resultatet er en glad, glat og lækker hud, som du herefter kan give en god bodylotion.

mine duschcremer indeholder bl.a.:

juice af økologisk dyrket aloe vera
perlemorssulfat
mandelolie med agerpadderokkeudtræk
økologisk koldpresset rapsolie med røllikeudtræk
vandopløselig hvedekimolie
glycerin
brændenældetinktur

duften i Happy Energy er sammensat af
neroliduftolie
æterisk lemongræsolie

og den duftsammenstilling gør mig helt blød i hjernens begejstringscenter.
og hjertets.
det er en god start på dagen. eller aftenen.

Happy Energy DuschCreme er udelukkende produceret af naturlige, vegetabilske råvarer med undtagelse af neroliduftolien, konserveringsmidlet natriumbenzoat, der udgør ca 0.5% af det færdige produkt samt konserveringsmidlerne kaliumsorbat og natriumbenzoat, antioxidanterne ascorbinsyre og citronsyre, der er tilsat aloe vera-juicen.

testkroppen af denne duschcreme er min egen. men jeg vil med kyshånd tage imod kommentarer, forslag og spørgsmål fra dig på mail@regitzesnononsense.dk

kommentarerne og forslagene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge til fremtidige forbedringer. i så fald vil du modtage et eksemplar af resultatet af dine anstrengelser, hvis jeg må få dit navn og adresse.

spørgsmålene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge i en anonym 'ofte stillede spørgsmål'-kasse, som kunne være relevant.

har du allergi?hvis du har en erkendt allergi overfor midler, der ikke er nævnt her, kan jeg på forhånd maile dig den INCI-liste, der følger med hvert produkt.

INCI: International Nomenclature of Cosmetic Ingredients.