onsdag den 29. juli 2009

SkinTonic No 1


genopbyggende skintonic til moden hud

100 ml kr 59,00

du kan bestille SkinTonic No 1 lige her.

jeg har udviklet SkinTonic No 1 til at passe til ansigtscreme No 1.

SkinTonic No 1 med:

juice af økologisk dyrket aloe vera
glycerin

tinkturer:
salvie
brændenælde

æteriske olier:
lavendelolie
enebærolie

SkinTonic No 1 renser, opstrammer, lindrer og blødgør din hud som også næres og styrkes af relevante vitaminer og mineraler.

kom et bløp skintonic på en vatrondel og stryg den over renvasket ansigt, hals og halsudskæring.
og kig så på vatrondellen!
lad din skintonic trænge ind et øjeblik, før du påfører ansigtscremen.

måske er du allerede inkarneret skintonicbruger og så har du noget at glæde dig til.
skintonics indeholder traditonelt > 60% vand.
mine skintonics indeholder > 60% aloe vera-juice.

måske har du det med skintonics, ligesom jeg havde det indtil for få år siden, hvor den stod på min mentale hylde sammen med vandondulation. det var en fejl.

Mine skintonics er udelukkende produceret af naturlige, vegetabilske råvarer med undtagelse af konserveringsmidlet natriumbenzoat, der udgør ca 0.5% af det færdige produkt samt konserveringsmidlerne kaliumsorbat og natriumbenzoat, antioxidanterne ascorbinsyre og citronsyre, der er tilsat aloe vera-juicen.

jeg vil med kyshånd tage imod kommentarer, forslag og spørgsmål fra dig på mail@regitzesnononsense.dk

kommentarerne og forslagene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge til fremtidige forbedringer. i så fald vil du modtage et eksemplar af resultatet af dine anstrengelser, hvis jeg må få dit navn og adresse.

spørgsmålene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge i en anonym 'ofte stillede spørgsmål'-kasse, som kunne være relevant.

har du allergi?hvis du har en erkendt allergi overfor midler, der ikke er nævnt her, kan jeg på forhånd maile dig den INCI-liste, der følger med hvert produkt.

INCI: International Nomenclature of Cosmetic Ingredients.