torsdag den 28. januar 2010

AnsigtsVaskeGel

100 ml kr 119,00
AnsigtsVaskeGel indeholder ikke æteriske olier eller duftolier og er velegnet til alle hudtyper. min største stolthed er, at der går teenagere rundt som har fået pæn hud af AnsigtsVaskeGel.

brun flaske med pumpe
[foto følger snarest]

du kan bestille AnsigtsVaskeGel lige her.

at rense sit ansigt bør være frydefuldt beroligende.

start og slut din dag med en blid ansigtsmassage med denne drøje vaskegel, der indeholder lutter gode råvarer, der renser, opstrammer og blødgør din hud og tilfører den essentiel næring. som i mine øvrige produkter er der ikke et nanogram fyld- eller giftstof i AnsigtsVaskeGel - den indeholder lutter vegetabilsk anstændighed.

fugt dit ansigt med lunkent vand, tryk en lille dosis AnsigtsVaskeGel ud i din hånd og gnid dine rene håndflader mod hinanden til der opstår et let skum. masser nu skummet ind med rolige bevægelser. jo længere tid du nyder ansigtsmassagen, jo længere tid har næringstofferne til at trænge ind i huden.
skyl ansigtet og hænderne med lunkent vand og tør med blide, op- og udadgående bevægelser.
din hud er nu parat til et bløp opstrammende skintonic, en god ansigtscreme og en rar dag eller nat.

AnsigtsVaskeGel med bl.a.:

juice af økologisk dyrket aloe vera
glycerin
E-vitamin
honning
brændenældetinktur
supersulfat

AnsigtsVaskeGel er udelukkende produceret af naturlige, vegetabilske råvarer med undtagelse af konserveringsmidlet natriumbenzoat, der udgør ca 0.5% af det færdige produkt samt konserveringsmidlerne kaliumsorbat og natriumbenzoat, antioxidanterne ascorbinsyre og citronsyre, der er tilsat aloe vera-juicen.

testpersonen af denne vaskegel har primært været mig selv. men jeg har modtaget mange positive tilkendegivelser - også fra trofaste brugere med uren og problematisk hud.
jeg vil med kyshånd tage imod kommentarer, forslag og spørgsmål fra dig på mail@regitzesnononsense.dk

kommentarerne og forslagene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge til fremtidige forbedringer. i så fald vil du modtage et eksemplar af resultatet af dine anstrengelser, hvis jeg må få dit navn og adresse.

spørgsmålene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge i en anonym 'ofte stillede spørgsmål'-kasse, som kunne være relevant.

har du allergi?hvis du har en erkendt allergi overfor midler, der ikke er nævnt her, kan jeg på forhånd maile dig den INCI-liste, der følger med hvert produkt.

INCI: International Nomenclature of Cosmetic Ingredients.