fredag den 31. juli 2009

AnsigtsCreme No 1


55 ml kr 99,00

ansigtscremen leveres med en lille 'hygiejnespartel'.

du kan bestille AnsigtsCreme No 1 lige her.

med denne creme har jeg taget udgangspunkt i mig selv.

jeg er fyldt halvtreds og lever ikke lige så sundt som dem i ashrammerne.
jeg arbejder i et moderne kontormiljø, hvor man gør hvad man kan for indeklimaet, men vinduerne kan ikke åbnes.
jeg rejser en del - også oversøisk - og det foregår ikke i frisk havluft.
så denne ansigtscreme kunne også hedde stewardessens No 1.

formålet med denne creme er at give kvinder, der er trådt i karakter - og andre, der vil med ad samme vej - en cellefornyende og styrkende ansigtscreme, der holder huden blød og smidig hele dagen.
brug den også på halsen og i halsudskæringen.

alle mine ansigtscremer indeholder aloe vera-juice istedet for vand.

AnsigtsCreme No 1 med bl.a.:

silkeprotein
squalane
A-vitamin
E-vitamin

juice af økologisk dyrket aloe vera
økologisk koldpresset rapsolie med salvieudtræk
mandelolie med agerpadderokkeudtræk
økologisk koldpresset solsikkeolie
glycerin

æteriske olier:
rosentræolie
lavendelolie


ansigtscremen er udelukkende produceret af naturlige, vegetabilske råvarer med undtagelse af konserveringsmidlet natriumbenzoat, der udgør ca 0.5% af det færdige produkt samt konserveringsmidlerne kaliumsorbat og natriumbenzoat, antioxidanterne ascorbinsyre og citronsyre, der er tilsat aloe vera-juicen.

testpersonen af denne creme er primært mig selv. men jeg vil med kyshånd tage imod kommentarer, forslag og spørgsmål fra dig på mail@regitzesnononsense.dk

kommentarerne og forslagene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge til fremtidige forbedringer. i så fald vil du modtage et eksemplar af resultatet af dine anstrengelser, hvis jeg må få dit navn og adresse.

spørgsmålene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge i en anonym 'ofte stillede spørgsmål'-kasse, som kunne være relevant.

har du allergi?
hvis du har en erkendt allergi overfor midler, der ikke er nævnt her, kan jeg på forhånd maile dig den INCI-liste, der følger med hvert produkt.

INCI: International Nomenclature of Cosmetic Ingredients.