torsdag den 28. januar 2010

RenseLotion

100 ml kr 119,00
RenseLotion indeholder ikke æteriske olier eller duftolier.

brun flaske med pumpe
[foto følger snarest]

du kan bestille RenseLotion lige her.

hvis du bruger make-up, bruger du sandsynligvis også at fjerne den igen.
i alt for mange år har jeg brugt make-upfjerner, der ikke gjorde andet for mig end at fjerne min make-up. mere eller mindre skånsomt.
jeg har gennem tiden betalt en formue for vand og olieindustriens biprodukter i form af mineralske olier.
da jeg trods alt bruger både penge, tid og hud på fjerning, har jeg besluttet, at min renselsesproces lige så godt kan være genopbyggende.

jeg har omsider fundet det optimale forhold mellem den halvfede mandelolie, den halvtørre økologiske rapsolie og den tørre tidselsolie, der blidt og effektivt fjerner mascara, foundation etc uden at efterlade sig glinsende spor.

RenseLotion nærer din ansigtshud og din fine hud omkring øjnene, mens den renser.
oliernes omega-3, omega-6 og omega-9-fedtsyrer og urternes vitaminer og mineraler hægter sig på sqalanen og føres ned i din overhuds basalcellelag, hvor der er brug for dem.

RenseLotion bruges med vatrondeller. fjern mascaraen og eventuel foundation med rolige, blide ud- og opadgående strøg. vask eventuelt efterfølgende dit ansigt med AnsigtsVaskeGel og afslut med en skintonic og en ansigtscreme.

RenseLotion med bl.a.:

juice af økologisk dyrket aloe vera
mandelolie med salvieudtræk
økologisk koldpresset rapsolie med økologisk kamilleudtræk
koldpresset tidselolie med økologisk kamilleudtræk
squalane
glycerin

RenseLotion er udelukkende produceret af naturlige, vegetabilske råvarer med undtagelse af konserveringsmidlet natriumbenzoat, der udgør ca 0.5% af det færdige produkt samt konserveringsmidlerne kaliumsorbat og natriumbenzoat, antioxidanterne ascorbinsyre og citronsyre, der er tilsat aloe vera-juicen.

testpersonen af denne lotion har primært været mig selv, men den har trofaste brugere i alle aldre. jeg vil med kyshånd tage imod kommentarer, forslag og spørgsmål fra dig på mail@regitzesnononsense.dk

kommentarerne og forslagene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge til fremtidige forbedringer. i så fald vil du modtage et eksemplar af resultatet af dine anstrengelser, hvis jeg må få dit navn og adresse.

spørgsmålene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge i en anonym 'ofte stillede spørgsmål'-kasse, som kunne være relevant.

har du allergi?hvis du har en erkendt allergi overfor midler, der ikke er nævnt her, kan jeg på forhånd maile dig den INCI-liste, der følger med hvert produkt.

INCI: International Nomenclature of Cosmetic Ingredients