mandag den 3. januar 2011

Happy Energy Body Oil

Happy Energy Body Oil til normal/tør/ekstratør/moden hud
kort sagt: til de fleste.
100 ml kr 89,00

brun flaske med doseringsprop
[foto følger en dag]

du kan bestille Happy Energy Body Oil lige her.

kropsolier bruges lidt anderledes end bodylotions, fordi du skal bruge en mindre portion olie.
men hvor en lotion indeholder en fedt- og en vandfase, indeholder kropsolien udelukkende olie (fedt), hvilket medfører at den kan være sværere at fordele på kroppen efter badet, hvis din sædvanlige procedure er at frottere kroppen til den er godt tør.

derfor skal du huske blot at duppe huden let efter badet og dermed udnytte hudens fugtighed. så går olieringen glat og du undgår at overdosere.

frotteringens afløser dén dag kan jo så meget passende være en omgang lækker BodyPeeling i badet.
du bliver ikke til at skyde igennem.

Body Oil efterlader huden ekstraordinært blød og glat og kan være lige den prik over i'et, der gør mandag morgen eller lørdag aften helt speciel.

hvorfor kan jeg ikke bare bruge en vegetabilsk olie fra købmanden?
det kan du også sagtens.

min består af

mandelolie med agerpadderokkeudtræk
økologisk koldpresset rapsolie med røllikeudtræk
økologisk koldpresset jojobaolie
squalane
E-vitamin

det er en dronningeolie.

squalane fungerer som transportmiddel af olierne, så disse kan trænge hurtigere og dybere ned i huden. det vil sige, at urteudtrækkene i planteolierne, disses antioxidanter samt E-vitaminolien og de øvrige vitaminer og mineraler får mulighed for at virke optimalt.
desuden virker squalane blødgørende og beskyttende.

duften i Happy Energy er sammensat af
neroliduftolie
æterisk lemongræsolie

og den duftsammenstilling gør mig helt blød i hjernens begejstringscenter.
og hjertets.
det er en god start på dagen. eller aftenen.

Happy Energy Body Oil er udelukkende produceret af naturlige, vegetabilske råvarer med undtagelse af neroliduftolien.
da olien ikke indeholder en vandfase, er det ikke nødvendigt at konservere den. E-vitaminolien virker dog naturligt konserverende.

testkroppene af denne kropsolie er min egen og mine nærmeste omgivelsers. men jeg vil med kyshånd tage imod kommentarer, forslag og spørgsmål fra dig på mail@regitzesnononsense.dk

kommentarerne og forslagene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge til fremtidige forbedringer. i så fald vil du modtage et eksemplar af resultatet af dine anstrengelser, hvis jeg må få dit navn og adresse.

spørgsmålene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge i en anonym 'ofte stillede spørgsmål'-kasse, som kunne være relevant.

har du allergi?hvis du har en erkendt allergi overfor midler, der ikke er nævnt her, kan jeg på forhånd maile dig den INCI-liste, der følger med hvert produkt.

INCI: International Nomenclature of Cosmetic Ingredients.