søndag den 30. august 2009

Helende salve


denne drøje salve er udviklet til at hele mindre sår, rifter og f.eks. sprukne hænder i en fart.

55 ml kr 99,00

Helende Salve leveres med en lille 'hygiejnespartel'.

du kan bestille Helende Salve lige her.


ingredienserne er naturligvis nøje udvalgt efter deres helende og celleopbyggende egenskaber og det vidunderlige er, at det meste af det er hentet lige udenfor døren.
jeg nævner i flæng:

honning
bivoks
økologisk koldpresset rapsolie med røllikeudtræk
brændenældetinktur
padderokketinktur

derudover indeholder den helende salve bl.a.

squalane
juice af økologisk dyrket aloe vera
allantoin
glycerin
æterisk enebærolie
æterisk rosmarinolie
æterisk sandeltræolie
E-vitamin
A-vitamin

Helende Salve er udelukkende produceret af naturlige, vegetabilske råvarer med undtagelse af konserveringsmidlet natriumbenzoat, der udgør ca 0.5% af det færdige produkt samt konserveringsmidlerne kaliumsorbat og natriumbenzoat, antioxidanterne ascorbinsyre og citronsyre, der er tilsat aloe vera-juicen.
desuden er allantoinen syntetisk fremstillet, da jeg ikke har kunnet opdrive den ægte vare.

jeg vil med kyshånd tage imod kommentarer, forslag og spørgsmål fra dig på mail@regitzesnononsense.dk

kommentarerne og forslagene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge til fremtidige forbedringer. i så fald vil du modtage et eksemplar af resultatet af dine anstrengelser, hvis jeg må få dit navn og adresse.

spørgsmålene vil jeg gerne have lov til eventuelt at bruge i en anonym 'ofte stillede spørgsmål'-kasse, som kunne være relevant.

har du allergi?
hvis du har en erkendt allergi overfor midler, der ikke er nævnt her, kan jeg på forhånd maile dig den INCI-liste, der følger med hvert produkt.

INCI: International Nomenclature of Cosmetic Ingredients.