fredag den 19. marts 2010

status


da jeg kom i tanke om at producere mine egne hudprodukter var det jo fordi jeg mener, at det kan lade sig gøre at beskytte og nære huden med urterne og naturlige, rene kvalitetsråvarer og -virkemidler. til en overkommelig pris.

min eget hylster har nu stået model i otte måneder.

og der er sket et under.
når jeg kigger mig selv efter i sømmene, kan jeg f.eks. se, at den fine hud under øjnene er glattere end nogensinde tidligere i mit voksne liv.
udover at Renselotion, som jeg bruger som mascarafjerner, er rar, effektiv og lever op til sit navn og udover at Øjencreme køler og fugter dagen lang, så virker virkemidlerne åbenbart.
måske skulle jeg have taget et før-billede.

jeg kan også se, at min ansigtshud er blevet klar og jævn. udover at den aldrig knirker længere i løbet af dagen. AnsigtsVaskeGel, SkinTonic no 1 og Ansigtscreme no 1 sætter åbenbart også sine naturlige spor.
for det er ikke fordi jeg har taget en kovending og er holdt op med at leve, som jeg gjorde.
måske skulle jeg have taget et før-billede.

men.
du tror heller ikke på sådan nogle billeder. gør du.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar