torsdag den 1. april 2010

halvårsstatus


oh.
at gramse på jomfruelige frøposer
at forkultivere gamle lægeurter
at excelanlægge nye bede i urtegården

og endelig. endelig.
at rumstere irl i samme urtegård.

og så lige smække et par lysegule stedmødre sammen et par blå perlehyacinter.
og alt det andet.
så er det påske.

i dag er det seks måneder siden Regitzes NoNoNsense så dagens lys.
og lyset skinner stadigvæk.
det lader til at være en idé, der holder.

tak til alle jer, der vælger at handle her.
en speciel tak til alle jer, der kommer igen. og igen.
og en stor tak til alle jer, der kommer med alle de gode forslag.
hvert eneste bliver taget alvorligt.

der er hele tiden nye testprodukter, der er ude at gå.
de tager tid, for det må de gerne.
nogle er så tæt på, at du nok snart kan læse om dem her.
andre er lige begyndt tage form. jeg bruger rigtigt meget tid på at eksperimentere.
de sidste er stadigvæk på blokken. og i baghovedet.

det er sjovt at være mig.

og så har vi også fået små påskekyllinger. dem kan de eventuelt læse mere om her engang.
de har ingenting med hudplejeprodukter at gøre.
men de har en masse at gøre med livsglæde.

og det er vel også det, det handler om.
livsglæde.

4 kommentarer:

  1. Jeg er stor fan af livsglæde. Og af de af dine produkter, jeg har prøvet ind til videre. En ny bestilling tikker snart ind igen, stol trygt på det :-)

    SvarSlet
  2. ja, Lotte. du er jo snart sejlende i livsglæde:)
    hvor er jeg glad for, at du er tilfreds indtil videre!

    SvarSlet
  3. Vil i alt fald bare sige herfra, at vi er MEGET glade for både duschcreme, Håndglæde og bodylotion.
    Min fars diabetikerfødder i halv opløsning ELSKER den helende salve - og sønnikes psoriasis har det dajligt med ansigtscreme no. 1 (det har min hud nu osse ;o)).

    SvarSlet
  4. Dana - jeg øjner en mening med det hele. tusind tak!

    SvarSlet