lørdag den 24. oktober 2009

et kig i kortene


jeg blev helt lettet, da jeg vågnede til lyden af den silende regn på paradehusets tag. ikke nok med det er lørdag, ugens dejligste dag, men vejret påbød indendørs sysler.
så i stedet for at fjotte rundt med hestemøj og fræse køkkenhaven op, har C og jeg siddet ved hver vores pc og lavet vigtige ting.
med stearinlys, kaffe og katte, der ind imellem rejste sig fra bløde lejer og kiggede modløst ud af vinduet. der var ingen mus, der gad at lege i det vejr.


hønsene var også sure.


jeg har produktudviklet og haft det hylende herligt.

der er så mange delelementer i at have sådan en lille forretning hér.
selve det at røre cremerne er tids- og koncentrationskrævende. men jeg bruger nok 2-3gange så lang tid ved computeren.

og så er der produktudviklingen.
den er et kapitel for sig.

jeg har modtaget så mange søde mails med tilkendegivelser og gode forslag til fremtidige produkter. de bliver taget dybt alvorligt, og det er givet, at jeg kaster mig ud i at eksperimentere med mange af dem.

i mit eget hovede har længe ligget en kurv med produkttyper, som jeg bruger i det daglige og er sikker på at kunne lave bedre.
det er dem, jeg har siddet og leget med i dag.

fra idéerne er vokset frem og til de har materialiseret sig i krukker og flasker, går der nogen tid. men jeg er så sikker på dem, selvom de stadigvæk befinder sig på tegnebrædtet, at jeg godt tør udvide den grønne bjælke til højre med kommende produkter.

så i den næste tid vil du kunne kigge lidt med i min krystalkugle.

ingredienserne er stadigvæk gammelkendt, sund fornuft.
tekst og indhold kan ændre sig undervejs i processen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar